3e september 2012

2012-09-03 | 23:06:32

Hej jag lever, jag har bara haft fullt upp. En timme afrodans i skolan som var SÅ kul, 2h på gymmet, 1h i solen, alldeles för många timmar i stallet. Sen var meningen en hemmakväll, INTE. Världens finaste Isabell smsade mig vid 20tiden "har du ätit än?" sagt och gjort, det var bara att byta om och dra sig in mot stan. Super mysigt och jag kan säga att de var inte första gången som restaurangen sakta men säkert stängde medans vi satt där. Hur kan tiden gå så fort?! Hur som, som tur träffas vi redan på onsdag och då har vi halva dagen på oss, kan behövas när vi är i farten.



Syster smsade precis också och sa att hon hade en överraskning till mig imorgon. Spännande. Jag är så himla glad att hon är hemma, trotts att jag klagar på att hon dricker upp all mjölk..

Nu ska jag sova, imorgon är det tisdag. Jag tänkte luncha med mina älskade klasskompisar så drar till skolan vid 11, sen blir kvar där till 13 innan det blir en promenix med cilla. Jag har verkligen världens bästa människor runt om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback