3e september 2012

2012-09-03 | 08:47:03
Godmorgon lovers, idag står det bara 1h idrott på skolschemat. Så därför tänkte jag direkt eftert 1h afrodans dra mig till gymmet och kötta där i 1.5h. Idag är det inget roligt pass på gymmet så får köra lite motion på löpbandet osv. Efter det blir det hem och byta om till ridkläder för att köra ett hårdpass med ponny-pojken. Ungefär så ser min dag ut, känner jag mig rätt så blir det nog en trevlig powerwalk i eftermiddag/kväll också.
 
Annars är denna vecka rätt fullbokad, det gillar jag. Såhär ser schemat ut än så länge:
 
Tisdag: Mentorstid 12-13 (få dator), till biblioteket och fixa lånekort, promenad med cilla, ta hand om aragorn, dance pass på gymmet.
Onsdag: Sällskapsdjur 8.30-11.15, träffa Isabell, ev promenad med hellrin, Zumba pass på gymmet.
Torsdag: Skola 8.30-15.00, fikamys och skitsnack med jollie och erica, tacos+hundmys med anna.
Fredag: Skola 8.30-15.00, ta hand om ponnyn, antingen party eller ut och ta en drink + något att äta med cilla.
Lördag: Zumba pass på gymmet, ta hand om aragorn, PARTY.
Söndag: Vara bakis, afrodans+poweryoga på gymmet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback