10e april 2013

2013-04-10 | 17:39:21
trötttttt.tjeeeej. kom nyligen hem och ligger i soffan nu. Här tänker jag ligga hela hela kvällen faktiskt. Får bli en vilodag från gymmet idag, kör lite magövningar hemma istället. Var ju som sagt sista dagen på praktiken idag, innan jag byter. Det firades med att rida fina fina alfons. En super snygg frieserhingst - var så himla maffigt att rida honom. Jag menar en frieser är ju stor som tusen och en hingst är ju ännu större. wow. Jag var helt trött i kroppen när jag hade ridit klart och stackars alfons DROPPADE när jag var klar med honom.
Nu har jag massa att göra, måste packa, måste blogga inför nästa vecka, måste plugga, måste duscha.. Men det får vänta. Nu blir det prio ett - lyxfällan och skriva lite blogginlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback