12e april 2013

2013-04-12 | 21:30:44
Här får ni lite bilder från dagen. Det blev en mysig dag med mycket giraffmys, mockning, pussar, skratt, matande, uttag och intag och lite sånt. Sen på eftermiddagen hade vi föreläsning om ID-kort och märkning. Det var också otroligt intressant faktiskt. Slutade vid 15 redan vilket var rätt skönt. Nu har jag nyligen ätit upp min tacos med familjen och nu har jag lite att göra. Bla lämna in en skoluppgift, fixa lite blogginlägg, kolla igenom packningen och mysa lite. Imorgon är det full rulle från början till slut. 
 
vill påpeka att på översta bilden ser ni strutsarnas mat - inte helt fel? 
 
Ungefär det här ska jag hinna med imorgon:
- Packa klart
- Duscha
- Pussa hejdå till ponnyn
- Sola solarium med joline
- Shoppa det sista med joline
- Fika med mamma och pappa
- Gå på stan med mamma och pappa
- Äta på texas med joline
- Prata med min fina syster
- Växla pengar
- Få adresser så att jag kan skicka vykort
 
hehe. önska mig lycka till babes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback