19e april 2013

2013-04-19 | 09:26:00
13. Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

oj. vad skulle jag inte göra? 1 000 000 kr. Jag skulle börja med att ge mig mor och far en slant var. Hah, nu låter det som att de skulle få veckopeng på 500kr. Men de skulle få några hundra tusen, och såklart detsamma gäller min syster. Jag skulle gå klart i skolan och (försöka att) bo hemma under den tiden. Sen skulle jag resa, oj vad jag skulle resa och resa.. backpacka, köpa en bil och backpacka över hela världen - typ.
 
Jag skulle verkligen, verkligen inte stressa med att komma tillbaka till sverige utan ta vara på att vara ung och fri. Jag skulle kanske bosätta mig någonstans där solen alltid skiner och bli kär i någon vältränad amerikan eller något. Haha. Nej men jag skulle verkligen se till att ta livet som det kommer. Självklart skulle jag shoppa, jag skulle kanske starta ett eget företag?
 
Jag skulle såklart SHOPPA LOSS, skämma bort mina vänner och äta väldigt mycket texas hamburgare och paussallader. MUMS.
 
Haha. det är fan jobbigt att tänka såhär för att man vet att det inte kommer hända. Men jag skulle verkligen njuta, inte genom att köpa någon dyr lägenhet utan genom att köpa en flygbiljett, en till mig och en till en vän. Köpa mig en liten hund som jag alltid velat ha, köpa en liten bil kanske och på så sätt köpa mig frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback