22e april 2013

2013-04-23 | 00:14:57
Det har varit minst sagt en ostabil dag idag. Från total lycka - till sängliggande i fosterställning - till en glimt glädje. Men misstro er inte, jag sa bara en glimt. Annars har det mestadels varit en tuff dag för fröken anzelius. Men det betyder att morgondagen nog bara kan bli bättre. Om inte den väntade febern och förkyldningen tittar fram. Som att inte total pms räcker liksom? Vi får se helt enkelt. Nu ska jag sätta på en bra film och sova i min egna säng. 
 
Nej idag har det verkligen varit en prövande dag för mitt självförtroende. Men sånt är livet och man överlever faktiskt det. Det är när man är som svagast som man blir starkare. Hah. Hej depptjej. Lovar att bättra mig imorgon. Puss solstrålar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback