22e april 2013

2013-04-22 | 17:25:12
Jag är så himla glad att ni har hållit er kvar på bloggen trotts att jag har varit iväg. Åh. Nu är jag lite gladare iallafall det som behövdes var pepp-sms, shopping och lyxfällan och nu tänkte jag passa på att ge er lite bilder - bra va? Det finns som sagt massor, och framförallt massor av videosar så det kommer att komma upp i omgångar. HÅLL UT
Här bjuder jag på en bild på mig och joline när vi var på båtutflykt. Kommer skriva om dagarna en itaget sedan med inlägg och sånt. Men det här var nog faktiskt det bästa på hela resan. Sol, bästavän, hav, fri bar, BÄSTA platserna (ni ser vi sitt/ligger längst fram i båten på nätet, resterande personer satt på parkbänkar under ett tak) och valar och delfiner 1m från båten. Jag höll på att dö.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback