22e april 2013

2013-04-22 | 14:27:24
Hej hopp. Nu är jag på hemmaplan och hunnit andats lite. Skönt! Blir en rätt lugn dag idag tror jag, mår som en rutten sill faktiskt. Men blir att läsa de 481 blogginläggen jag har att läsa (PUST), packa upp samt åka en sväng till staden. Får se om jag tränar idag eller inte, helst vill jag nog vila från gymmet idag men vi får se. Nu ska jag iallafall slänga in alla bilder på datorn och börja fixa lite med dom. Hur som så prioriterar jag nog bloggen mer imorgon. Idag är jag alldeles för trött. Men ja, köpa solbrillor och sola solarium står iallafall på dagens "att göra" lista. Fett. Jag önska att jag hade ett solarium i källaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback