23e april 2013

2013-04-23 | 11:07:23
Dagens vikt: 61.3kg (haha +1.5kg efter teneriffa)
Målvikt: 57kg 
 
Det är alltså - 4.3kg som gäller.
Hårdträning från och med nu alltså, jag är totalt otaggad, vill helst ligga i soffan och äta ostbågar
- men det är bara att ta tag i det hörreni! 
 
(jag är medveten att jag inte är tjock, jag vet bara att min kropp bär på extra kilon som den inte mår bra av) 
 

Började denna tisdagen med frukost som bestod av två ägg, ett äpple och ett stort glas vatten. Vatten ska bli min nya bästavän nu faktiskt. Vilket jag tycker suger, att dricka vatten när man inte är törstig kan vara det äckligaste som finns. Men det är bara att kötta och ta tag i det hela. 
 
Är ni med mig? Nu kör vi sista rycket innan bikinin ska fram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback