25e april 2013

2013-04-25 | 08:29:00
Hej hopp godingar! Tänkte göra en liten persentation om mig själv då ni har ökat väldigt mycket på kort tid. - Vilket är super roligt! 
Iallafall. Mitt namn är Ewelina och jag fyller 20 år till sommaren (- och jaaaa! jag har åldersnojja). Jag går första året på realgymnasiets djurparksprogram där jag trivs som fisken i vattnet. Linjen innebär mycket praktik och just nu är vi på kolmårdens djurpark varje fredag och på onsdagar har jag praktik på djurmagazinet. 
Innan jag började på djurparkslinjen har jag bott i usa samt gått två år på film & musikgymnasiets scen och musikallinje. Därav är jag lite sen med att ta studenten. Men just nu gör jag något som jag älskar så jag ser inget problem med det. När det gäller vilket djur jag vill jobba med i framtiden så är jag väldigt osäker. Jag gillar de marina, rovdjuren, girafferna, zebrorna... ja, jag gillar de flesta helt enkelt. Vi får se! 
 
På min fritid lägger jag gärna min tid på gymmet. Min mamma är PT och hälsocoatch så hälsa och kost har alltid intresserat mig vilket gör att ni kan läsa mycket om det här på bloggen. Jag kämpar varje dag med min motivation och försöker insperera både er och mig via denna blogg
 
 Jag spenderar även mycket tid i stallet där jag har min 10åriga (på lördag!!) ponny. Jag har ridit sedan barnsben och det kommer nog alltid vara en del av mitt liv. Vi får se hur vi gör den här säsongen - om det blir något tävlande eller inte. Hur som så är jag väldigt målmedveten där och tränar och bygger upp honom för fullt. 
 
Annars spenderar jag mycket tid med mina underbara vänner, jag ser fram emot en sommar med jobb på hunddagis (fast jag kommer sakna ihjäl mitt förra sommarjobb-sebilder), tar väl hand om mina hundar och lever det unverbara ungdomslivet. Jag skulle vilja säga att jag lever min dröm. 

Så välkommen till min blogg. Här får ni följa mina dagar på djurparken, kötta med mig på gymmet, höra om mina träningstips, bli upplysta om mina otroligt roliga skämt, följa mina i-landsproblem och min passion för kläder. 
 
Ni finner mig även på instagram:  anzelius 

Kommentarer
Postat av: Emelie Babunovic

Fantastiskt! Du verkar ha passion för det du gör och kommer med all säkerhet att klara det med bravur!

Ha det gott!

Svar: Åh. Tack Emelie för de fina orden. Hoppas du får en underbar vecka :)
Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 09:43:23
URL: http://undermyumbrella.se/
Postat av: Jungarå Fotografi

Gud va kul! När jag var liten drömde jag alltid om att bli delfintränare.

Svar: Det var det nog många som gjorde :) De är otroligt fascinerande djur och även fast det inte handlar om att bada med de hela dagarna (som man trodde när man var liten) utan mer fiskarbete så är det fantastiskt att jobba med de djuren :) Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 09:50:29
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Sandra Olsson

delfiner ! :D

Svar: Ja :) Visst är de fina? :) Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 09:52:20
URL: http://olssonsandra.blogg.se
Postat av: Boel

Åh vad häftigt :D När jag var yngre så ville jag bli delfinskötare i flera år. De är så inteligenta djur :)

Svar: hahah ja, den drömmen har nog många haft :) De är så fascinerande djur :) Super fina! Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 09:54:25
URL: http://bowelz.blogg.se
Postat av: Annika

Super fina bilder :)

Svar: Åh. tack så mycket :)Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 10:03:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Linda Jungarå

Ja det stämmer nog!

2013-04-29 @ 10:07:58
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback