26e april 2013

2013-04-26 | 17:10:51

Är på väg hem från min fina djurpark nu - en vanlig fredag helt enkelt. Jag är glad att jag är levande fortfarande då första timmarna på dagen visade att det troligtvis inte skulle sluta så. Hade glömt att ställa klocka, struntar i frukost och tänker att jag tar med mig extra mat istället, letade som en tok efter min nyckel (som jag aldrig hittade), hittade inga bra kläder, hade fortfarande huvudvärk, tog sönder mina favoritbyxor, insåg att min lön fortfarande inte hade kommit, snubblade 7377 ggr, hade världens mensvärk, missade nästan bussen och insåg sen att jag även glömt all mat hemma i köket. Kuk. Men underbara djur, fina klasskompisar (som delar med sig av sin mat) och intressanta föreläsningar gör nog vem som helst på bra humör. Nu är jag på topp igen och på väg hem.

Ikväll blir det en fet godispåse, let's dance, god mat och trevligt sällskap. Varför klaga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback