28e april 2013

2013-04-28 | 21:51:57
Då har jag bestämt mig. Det blir dressyr för min del den här säsongen - till en början iallafall. Jag är otroligt taggad, senaste gången jag körde dressyr på min ponny var han 7år och en liten ostabil unghäst. Ska bli så himla kul att få nya omdömen på honom nu. Det blir dock inte förrän juni, men det är bra. Då hinner vi träna lite till och det hinner bli varmt ute. Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och ska kolla lite på tv med mamma nu innan jag ska ut med hundarna en sväng. Har varit en otroligt slapp helg, mycket mamma-tid och tv-kollande. Jag som aldrig kollar på tv känner mig helt försoffad efter alla tvsändningar från värdscupen. Men jag behövde en sån här helg tror jag. 
 
Imorgon börjar en vecka som kommer bli så himla bra. Morgondagen är FULL med roligheter och jag kommer vara igång från klockan åtta på morgonen till sent på kvällen. Såna dagar är de bästa! Nu ska jag mysa med min mor. 
 
 
Här kommer föresten lite bilder från Teneriffa. Under de sista dagarna, torsdag-lördag så njöt vi för fullt. Det var galna partykvällar, ligga på stranden, promenera omkring, mycket slappande på stranden, mycket drinkar från främlingar, shoppande, restaurangbesök, hemlisar, skratt, skratt, skitsnack och ja.. Vi hade det så jävla jävla bra. Jag och min bästavän, min andra halva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback