28e april 2013

2013-04-28 | 11:03:00
En skoluppgift inlämnad och nu drar jag mig till den bästa platsen på jorden. Ska till min ponny och gosa med honom. Tror det blir ett ordentligt tufft dressyrpass. Om vi ska komma igång med tävlingen så är de slut på 60 minuters passen - nu ökar vi till 90! Sjukt vad motiverad man blir av att titta på världscup dressyren. Dressyr kanske denna säsong? Eller hoppning? Båda? Vi får se - möte om det ikväll! 
 
Känns förövrigt super konstigt när man tänker på att jag inte varit på gymmet på snart 2 veckor. 1vecka utomlands och 1vecka kraslig/0 motivation osv. Men imorgon kör vi igång igen. Då blir det ett tidigt pass på morgonen. Måste komma igång med gruppträningarna också!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback