28e april 2013

2013-04-28 | 10:44:00
Efter ni sätt de här bilderna kanske vissa av er häst/bloggtokiga människor förstår vad som kommer hända på fredag. Jag ska nämligen sätta mig i bilen och åka mot wiggeby gård. En gård i stockholm som drivs av Sveriges största hästbloggerska Tyra Sjöstedt. Ni som inte är hästtokiga känner säkert igen hennes namn från hennes andra blogg tyra.se eller hennes butik Style by Tyra. Hur som så kommer jag spendera min fredag där och det ska bli så otroligt roligt! Vad som händer där får ni höra om då! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuul! :) Hon äger dock inte gården..

Svar: det har du rätt i - fel av mig :)
ewelina anzelius

2013-04-28 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback