29e april 2013

2013-04-29 | 15:07:16
Woppa. En fin dag på stan med min fina ellinor. Shoppade faktiskt lite till och med, kom hem ett linne och ett par solbrillor rikare. BRA. Köpte oss även en paussallad som vi åt medans vi tittade på hoppträinngen i stallet. Blev en kortis där och sen skildes våra vägar. Nu kom jag nyligen hem från en timmes promenad med hundarna och nu väntar anna på mig. Vi ska till stallet. Så vi hörs sen! 
 
Träningen i morse gick förövrigt as dåligt. Kändes verkligen att jag varit ifrån det ett tag. Men jag köttade på lite mer än en timme iallafall - cred för det! 

Kommentarer
Postat av: M

Ditt hår är så fint!

Svar: Åh. tack så mycket gullis!Kram
ewelina anzelius

2013-04-29 @ 17:32:12
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback