3e april 2013

2013-04-03 | 10:17:22

Haha bra Ewelina, SNYGGT JOBBAT! Insåg när jag stod på crosstrainern att jag inte ätit ett ordentligt mål sedan gårdagens frukost. Körde på kondition tills det började svarta (= knappt 10 min) sen körde jag mage istället och var på gymmet ca 60 min. Spydde som en gris när jag kom hem. DUKTIG TJEJ. Haha. Så himla dåligt av mig. Nu ligger jag däckad i soffan och försöker få i mig lite juice. Ska mot duschen snart innan jag ska ut med hundarna. Stabilt det går för mig. Haa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du behöver hjälp....!Att träna utan att äta är livsfarligt....!vill du dö förtid??????

Ta hand om dig på rätt sätt...är inte din mamma kostrådgivare???du är ju inte klok som håller på så här.Du är smal precis lagom,söt ung ...var rädd om dig...Du är inte det.Allvarligt talat skärp dig
Lev ,njut o var glad....varför äter du inte...tror du som många andra att du blir smal av det.Kroppen måste ha bränsle...det räcker inte med 2ägg tex
En som vetlite mer ändu...

Svar: tack för de fina orden!
Det var otroligt dumt av mig att glömma bort kosten. du får gärna dela med dig av flera tips om du har :)
Kram
ewelina anzelius

2013-04-03 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback