3e april 2013

2013-04-03 | 08:18:29
Urs vad dagarna bara springer iväg. Halva påsklovet har redan gått?! Hur som Idag är det onsdag, ska till gymmet snart ät tanken och kötta lite innan jag drar iväg för att ta hand om min ponny. Får se vad jag och ponnyn hittar på idag. Solen skiner så fint så det vore ju synd att sitta i ridhuset och fippla. Kan man ens säga fippla? Aja. Blir kanske en skogsrunda eller rida på någon äng eller något. 
 
Senare ska jag iallafall träffa upp anna för en promenad i solskenet. Skönt att träffa henne lite och prata av sig. Ikväll ska jag och joline träna, jag fick ju ställa in de igår för att jag låg med feber. Idag känner jag mig piggare! 
 
Förövrigt bra att vara sjuk ibland, gått ner 1.2kg på två dagar. Nu gäller det bara att inte gå upp de igen utan fortsätta nerå och träna hårt. Funderar på att göra min goda päronsplitshake till frukost innan jag drar mig till gymmet? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback