4e april 2013

2013-04-04 | 14:08:00

JAG GJORDE DET!! Promenad till gymmet och var där ca 60 min (eftersom att det inte krävdes någon speciell uppvärmning) och sen gick jag vidare till stan och nu ligger jag död i bästis soffa och tänker ligga här i 1h innan jag ska träffa Anna. Jag och Anna ska fika lite (jag tänker köpa mig en paussallad) och gå en promenad. Hur mysigt som helst! Vid 17.30 ska jag träffa Joline och vid 18 börjar vårat pass. Vad som händer ikväll..får vi se om jag delar med mig av eller inte.. Haha!

Idag duschade jag förövrigt på gymmet för första gången typ någonsin (!?). Okej lite överdrivet, men brukar aldrig göra det. Och det kommer nog dröja innan jag gör det igen. Tycker sånt är så himla jobbigt, att gå omkring i handduk eller naken inför främlingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback