7e april 2013

2013-04-07 | 21:58:47
Jag har, trotts min läkarskräck, bestämt mig för att ta mig till vårdcentralen under veckan och ta reda på vad som händer med min kropp. Så fort jag äter så mår jag illa och jag har haft otroligt svårt att behålla maten, så fort jag är aktiv så får jag feberkänsla med lågt blodsocker, jag har extrem huvudvärk från och till under hela dagen och har fått otroligt svårt att sova på senaste tiden.  
 

Det suger för jag orkar inte göra någonting. Jag går och lägger mig nio på kvällarna för att jag mår för illa och har för ont i huvudet för att orka med mig själv, men det ger mig ändå bara ca 4h sömn per natt och allt jag kan tänka på är att stoppa fingrarna i halsen, för att jag mår så himla illa. 
 
Aja. nog om det. Ska se till att kolla upp det i veckan. Nu ska jag sova. Imorgon är skola, ridning och träning. Ser fram emot det som sjutton. Orkar inte leta upp någon bild, vill bara sova just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback