7e april 2013

2013-04-07 | 19:48:36
Spenderat några timmar idag med att göra massa inlägg inför näst-nästa vecka då jag är iväg. Blir kanske inte världens roligaste läsning, men lite blir det iallfall. Min syster kommer även skriva lite inlägg då och då hoppas jag. 
 
Aja. nurå? kom nyss från joline och nu sitter jag och pluggar. Eller ja, snart sitter jag och pluggar och jag känner att jag brinnar alldeles för mycket för ämnet för att kunna stoppa mitt skrivande på uppgiften. Hah, men antar att sånt är bra ändå. Och ännu värre kommer det bli när jag nu ska söka på varghatare osv. Jag tänker inte ens skriva hur irriterad jag blir av sånt här. 
 
Efter lite skrivande kommer jag behöva ett bad och en kvällspromenad. Bra söndagskväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback