8e april 2013

2013-04-08 | 15:59:00
Åh. ligger däckad i soffan efter en god middag på raggmunk, åh va gott det var med lite lunch. Sen var det idrottslektion och nurå? Mamma tog ponnyn idag, jag var tvungen att vila. Nu ska jag koka lite ägg och vila lite innan jag ska förbi djurmagazinet och fixa inför praktiken. Bestämmde idag att jag ska börja där veckan 17, tänkte kolla med de så att de fortfarande är intresserade av mig även fast jag kommer två veckor senare än planerat. 
 
Ju mer jag läser om magkatarr ju räddare blir jag - tänk om det aldrig går över? Tänk om jag måste leva med det här hela livet? Urs. hoppas det går över! Nej, koka ägg var det ja - är fortfarande hungrig trotts raggmunken vid 12 tiden. Mamma har sagt att jag måste sätta upp ett kostschema. Så nu har jag satt alarm på mobilen var 3e timme. då MÅSTE jag äta något. Hungrig eller ej, skärpning med maten nu ewelina! 
 
Saker jag SKA hålla mig undan:
- alkohol
- godis
- kolsyra
- cigaretter
- stark mat
- juice (   NOOOOOOOOOOOOOO!! )
 
Saker jag ska hålla mig till:
- ägg
- mjölk
- fil
- pasta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback