8e april 2013

2013-04-08 | 11:05:36
Har spenderat senaste timmarna (känns det som) i telefon med sjukupplysningen. Fick ett nedslag efter frukosten och bestämde mig för att ta reda på vad det är för jävla fel på mig istället för att gå och träna. Vi kom fram till att det troligtvis handlar om en allvarlig typ av magkatarr.. Vafan är magkatarr då? Läste på internet att man inte får dricka alkohol, inte äta starkmat, inget kaffe utan mestadels kokt mat. NUDLAR HERE I COME. hah, skämtosido. 
 
Aja. nu ska jag försöka välja lite kläder och dra mig mot stan för att luncha med mina babes. Saknat de tokungarna lite faktiskt. jaja, måste skynda mig. Vi hörs senare. Ska trotts allt försöka träna ikväll iallafall, verkar vara inviduellt om man kan träna eller inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback