8e april 2013

2013-04-08 | 09:01:34
Haha. jag må vara känd för mina konstiga drömmar - men vad hände ikväll? HAHA. Aja min pll-nördighet blev ju inte mindre iallafall och jag tror att mitt huvud var fullt. Fullt av keegan, troian, doktorer och fiskar - ni får sätta ihop de punkterna till en dröm själva. 
 
Aja. nog om det. Nu är jag tyvärr uppe och vaken. Sitter och tittar på lyxfällan och ska snart göra mig lite frukost innan jag drar mig till gymmet. Det är idrott 13-14 och om det är teoretisk idrott eller inte har jag ingen aning om. Oups. Efter lektionen ska jag förbi djurmagazinet igen innan jag drar mig till stallet för att rida ut på min ponny i solen. mums. Nej - frukost var det ja. 
 
Känner mig förövrigt piggare för tillfället, får se hur känslan efter frukosten är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback