9e april 2013

2013-04-09 | 22:26:27

Varit full rulle idag. Efter skolan 13.30-14.30 så mötte jag upp Erica, åt en paussallad och drog oss mot gymmet för ett bra pass där vi körde genomgång av hela kroppen med fokus på mage. Blev på gymmet ungefär en timme innan jag kramade henne hejdå och drog mig mot stallet istället. Jag och ponnyn var på myshumör idag, så vi spenderade timmar med att pussas och sen drog vi oss en sväng ut i skogen barbacka. Han var SÅÅÅ fin min ponny, HOPP PONNY? My as. Min plutt är det bästa av två världar.

Hur som, alldeles för många timmar senare var jag hemma (tack Gud för att jag har världens bästa föräldrar som förstår sånt) och då stod det uppdukat räkor och vitt vin på bordet. För min del bytte jag ut vinet mot vatten.

Idag har jag varit duktig på kosten och på så sätt mått helt okej under dagen. Två ägg och en ostmacka till frukost, kycklingsallad till lunch och räkor till kvällsmat. Jag ska vara lika duktig imorgon. Ägg till frukost, paussallad till lunch och kvällsmat får vi se.

Mamma och pappa låter mig iallafall ta bilen till praktiken imorgon. Är de bäst i världen eller är de bäst i världen? De vill att jag sover hemma, att jag kan sova lite längre (tar jag bussen går jag upp 5- nu kan jag sova till sju) och så att jag kan åka därifrån när jag måste och då komma hem snabbt. Otroligt skönt. Hoppas på en likabra dag imorgon så att jag kan träna på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback