9e april 2013

2013-04-09 | 10:20:19
Mammi är just nu iväg och köper lite frukost till mig. Tänkte skriva gott tills jag kom på att nej, jag saknar min juice. Blir mjölk och ägg, precis som gårdagens kvällsmat. Hah. Nej men jag ska fan klara det här och jag får ju faktiskt äta ljust bröd också, som jag inte ätit (förutom skolläger) på säkert 4 månader?! gotttttt!! Tacka vetja att påskmusten mestadels är borta från hyllorna nu - skulle aldrig kunnat hålla mig borta från det. Men ska verkligen försöka vara så himla duktig med kosten nu, så att jag kan fortsätta träna som innan.
 
Tog en halv klunk juice igår och fick bakslag direkt. Jag tror faktiskt inte ni förstår hur mycket juice jag brukar dricka om dagarna.. Men det är det slut på helt enkelt. * LEDSEN GUBBE*
 
Nej nu ska jag packa lite och fixa inför teneriffa. Lördag kväll drar vi mot arlanda, LÄNGTAR IHJÄL MIG!
 
gjorde en rolig sånhär - fråga mig vad som, det är anonymt. puss FRÅGARÅÅ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback