10e augusti 2013

2013-08-10 | 13:26:31
Längtar tills skolan kommer igång och man är tillbaka i rutinerna igen. Jag tror att hösten kommer bli super bra och nyttig för mig. Min höst kommer bestå av skola, träning och jobb. Det är mina prioriteringar och jag tror att det kommer bli super bra. Många av mina vänner lämnar norrköping för att bege sig ut på nya äventyr - då kan jag passa på att prioritera mig och min hälsa framför allt. Ser fram emot det super mycket och håller just nu på att skriva lite kost - och träningsscheman samt lite planering om vad jag ska göra om veckorna. Jag älskar skolstarter, det är lite som 1 januari - man är naiv, positiv och motiverad.  
 
Jag har satt viktmål tills julafton, köpt in saker som kommer hjälpa mig samt överöst datorn med motivation. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback