12e augusti 2013

2013-08-12 | 17:43:40
Hemma från jobbet med en godispåse bredvid mig. Oroa er inte, den ska inte ätas nu - den ska ätas imorgon när vi har svull-tisdag på jobbet. Hur mysigt som helst. Har bara veckan ut med jobb på hunddagiset, sen beror allt på hur mitt skolschema ser ut. Men det känns hur som helst tråkigt som tusan att inte få spendera mina dagar där länge. Jag hoppas att jag får ett bra schema så att jag iallafall kan jobba två pass/veckan. 
 
Jag står förövrigt fast vid att hösten nu kommer bli den bästa hösten på länge. ÅÅH. Kommer avslöja en del av det senare ikväll. Men nu ska jag skölja av ansiktskrämen och planera livet lite. Jag älskar känslan av att börja om från början, det blir det lite nu på hösten. Jag blir så otroligt motiverad och jag måste kolla upp lite fakta grejer just nu med ekonomin, gymkort, tid och intressen. 
 
Beskriver ikväll om hur min höst kommer se ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback