14e augusti 2013

2013-08-14 | 19:17:07

Färdig i stallet. Blev ett dressyrpass där vi fokuserade på muskler - Både han och mina. Blev att rida i lite lägre form än vad jag annars vill ha honom. Men han kändes kanonfin! Jag passade även på att köra lite sittsträning. Kommer känna av det i hela kroppen under morgondagen. Finns nog ingen träning som är så jobbig som ridningen.

Måste även ge lite cred till mamma och syster som hjälper till med honom. Även fast han är mestadels min ( kommer jag få skit från syrran för att jag skrev det), så gör de ett kanon jobb på honom. Men det blir mer fokus på honom nu när jobbet är slut.

Nu ska jag hem och göra något som jag längtat efter i säkert en månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback