15e augusti 2013

2013-08-16 | 00:44:01
Hej hopp. Har varit full rulle hela dagen idag, därav överlät jag bloggen till joline i eftermiddags. Alltså hur söt är inte hon? BÄSTIS!! Hon är så fin den människan alltså. Vad vore jag utan henne? Det frågar jag mig minst en gång varje dag. 
Här kommer iallafall lite bilder från dagen. Har fler på mobilen, för smart som jag är så glömde jag minneskortet hemma. ehe.ehe. Blev iallafall att hänga omkring lite på festivalen, luncha, skratta, flänga fram och tillbaka med fina vänner hela dagen. Träffade fina vänner som anna, joline, caroline, elli, evelina och erica. Sprang även in i massa fina vänner på stan. En riktig folkfest! Mer bilder kommer imorgon, nu ska jag sova - imorgon är det jobb 10-18.30 som gäller och sen direkt till annas hejdåfest. Så har lite att packa under morgondagen. Men ja, sova var det ja - natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback