17e augusti 2013

2013-08-17 | 10:31:07
Hopp-snopp. Dagens hår bevisar att gårdagen var galen. Tog dessvärre inga bilder, vilket var synd då jag bar nya kläder och satsade med sminkningen. Men aja, det blir väl fler gånger. Kommer spendera morgonen med att städa rummet, skriva packlista och duscha. Råkade under gårdagen tappa en hel burk volympulver i luggen - rätt äckligt. Jag ska även måla naglarna och förbereda mig mentalt för att sätta igång höstterminen i övermorgon samt fixa lite tidsinställda inlägg, så ni får lite inlägg under tiden jag är i Turkiet (ÅTTA DAGAR KVAR) 
 
Senare idag blir det att dra in till stan och gå på marknaden. Det är ju faktiskt ett måste under augustifestivalen. Brukar vara hur mysigt som helst. Men först får det gärna sluta regna.. Aja, städa rummet var det ja! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en underbar inspirationskälla och lyckas alltid peppa en när man som mest behöver lite peppar ❤😘

Svar: hah. men HUR gullig är inte du? Tack för att du gjorde min morgon 4538ggr bättre! Nu peppade du mig när jag behövde det - tack <3 <3
ewelina anzelius

2013-08-17 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback