22e augusti 2013

2013-08-22 | 08:23:50

Precis som igår och som imorgon så är jag ledig från skolan idag. Fett! Men ingen sovmorgon för det, Svante-mannen väckte mig vid halv sju och har man småbarn så har man. Det var bara att gå upp - tur att jag är morgonpigg.

Svante ha gjort enorma framsteg på kort tid, han började under gårdagen att tvätta sig ock inatt låg han och spann nästan hela natten. Söt! De få gångerna han vill vara på golvet följer även efter mig när jag går omkring hemma. Svårt att inte tycka om den plutten. Tror inte riktigt ni förstår hur liten han faktiskt är - det är svårt att få på bild..

Aja, nu är jag på väg till jobbet. Blir att jobba 9-15 vilket känns super roligt. Hoppas på massa jobbpass nu till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback