2a augusti 2013

2013-08-02 | 19:28:17
Hopp-snopp. Sitter just ni på bussen och tittar på film. Myspys. Köpte även lite kvällsmat i form av sallad att äta under resan. 23.20 är jag framme, så har gott om tid på mig att äta upp den. Blev alltså buss istället för tåg för min del. Men jag klagar inte - jag älskar att åka buss länge. Sitta med lite matsäck, kolla ut genom fönstret och lyssna på musik eller kolla på film. Mycket mysigare med buss än tåg enligt mig. 
 
Hur som, vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga när jag är iväg. Men ska försöka fixa lite tidsinställda nu under färden. Och några inlägg ska jag nog hinna med. Planerna då? Bosätta sig i cillens lägenhet, dricka massa vin, hänga massa på balkongen, gå på restaurangen, prata skit, dela med oss av hemligheter, hänga i parken och dricka vin i mängder. Hur bra helg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback