5e augusti 2013

2013-08-05 | 07:00:00
Idag fyller min andra halva och bästavän 23år. Vi trotts att vi bara kännt varandra i ca 15 månader så vet hon allt om mig. Det är henne jag ringer när jag har tråkigt, när jag är ledsen eller om något har hänt. Hon är som den där pojkvännen som man alltid pratar om inför andra. När jag blir stor vill jag bli som henne för att hon är världens finaste människa och jag är evigt tacksam över att ha henne i mitt liv. Hon har allt man kan begära och mycket mer och min kärlek till henne växer för varje dag som går. Hon är min andra halva, hon är halva mitt liv och jag skulle inte vara någonting om hon inte fanns vid min sida och stöttade mig i allt jag gjorde. 
 
Vi förgyller alltid våra dagar med äventyr, och jag vet att det här bara är början på våran resa. Jag har aldrig haft en vän som joline, och jag tänker aldrig låta henne försvinna från mitt liv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback