9e augusti 2013

2013-08-09 | 07:15:23

Va kul att ni va så många som kollade in här igår!

Idag jobbar jag på hunddagiset 6.30-15, sitter just nu och äter lite frukost. Tänkte senare idag skriva om hur en dag på jobbet ser ut; skulle det vara intressant?

Var super sugen på att dra till gymmet på vägen hem idag, jag cyklar ju ändå förbi det. Men det verkar som att jag har fått en inflammation i vristen plus att jag har förjävla ont i ena örat - så struntar nog i det.

Så här står det förövrigt i mitt horoskop idag. Sjukt läskigt. Det är nämligen så att jag efter Turkiet kommer börja med ett litet hemligt projekt. Det blir nog hur bra och spännande som helst! Dock vet jag inte hur mycket av det som kommer dyka upp på bloggen, men det märker vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback