11e februari 2013

2013-02-11 | 09:46:41
Tjenare godingar. Sovit gott? Jag har sovit super gott, trotts att jag somnade vid halv fyra (!!!!). Jag märkte inte ens av det första alarmet vid 08.00 utan vaknade istället vid kvart i nio och gick upp då. Vaknade med världens magknip och nackspärr men vafan. Dagens planer är 1h idrott, luncha i skolan och åka till jobbet. Ungefär så mycket jag hinner med idag. Blir att ta med plugg till jobbet idag också, två prov på torsdag. De är nog rätt lätta men måste ändå läsa igenom lite. 
 
Blir även att promenera lite på bandet ikväll, måste ju ytnyttja mitt köp till max! 
Nej, nu måste jag ta en alvedon och fixa mig lite. Vi hörs senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback