12e februari 2013

2013-02-12 | 22:04:20

Förlåt för tråkig blogg just nu. Har bokstavligt talat spenderat hela dagen i soffan (Förutom de timmarna i stallet och en promenad med hundarna). Har redan sjukanmält mig till morgondagen då febern fortfarande är igång och jag pallar inte att "jobba" med sån feber, och eftersom att jag har ca 12h praktik imorgon så sa jag ifrån, jag orkar inte. Typ tjöt hela förmiddagen för att jag skulle/va/hade varit i stallet för att jag var så slut. Mogen chei. Annars idag har jag kollat på ponnyakuten, blivit bortskämd med "grattis på namnsdagen"-sms, blivit bortskämd med lite donkenmat, pratat med syster, pratat med min älskade cill och börjat planera en uppsalaresa. I slutet av mars drar jag dit för att se vad Uppsala studentliv har att bjuda på. Otroligt roligt!

Imorgon blir det iallafall plugga, rida ponnyn, ta hand om hundarna och fortsätta dejta soffan. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på någon film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback