12e februari 2013

2013-02-12 | 15:18:47
Har under senaste tiden fått rätt många frågor här ang Olle, att jag inte skrivit så mycket om honom och hur det är mellan oss. Vi har under senaste månaden avslutat vår romans och är nu bara vänner. Vi hade två otroligt fina år tillsammans med varandra och vi kommer ha otroligt många knäppa år framför oss. Och jag orkar inte med massa rykten hit och dit, inget speciellt hände i slutet. Vi älskar varandra fortfarande, men ibland räcker inte det och jag ser fram emot att byta ut kyssarna och kärleksfilmerna mot "vänskapliga" slag och matkrig. Jag har redan planer på att utmana (OCH KROSSA) honom i hockeyspel under veckan. Stackarn kommer få storstryk! 
 
Hur som, olle är världens bästa människa och jag ser fram emot att börja ett nytt kapitel i våra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback