14e februari 2013

2013-02-14 | 10:28:00
Ibland tänker jag att jag är den konstigaste människan jag vet. Eller inte konstig, bara störd. Min familj brukar alltid säga till mig hur knäpp jag är, men jag brukar inte tro dom. Nu hänger jag ofta med joline som ibland påpekar "hur störd" jag är. (Misströsta inte, hon får höra det oftare från mig) Är jag verkligen helt psyko? 
 
Är jag störd för att jag är fly förbannad ena sekunden och tokskrattar nästa? Bara för att jag kan sjunga högt och prata danska när alla ser? Bara för att jag blir arg och skitirriterad för minsta småsakerna (på folk som tror att de är något, folk som ringer mig fast jag har telefonfobi eller beter sig som IDIOTER)? För att jag älskar uppmärksamhet? För att jag kan bli lycklig över småsaker som en fin liten gubba på bussen och sedan måste säga tusen "puttisnuttidutti" på rad?
 
Är jag verkligen störd? Jag tror inte det. Jag tror att det finns ganska många som också är oberäkneliga, operfekta och störda. Idag är jag väldigt medveten om hur operfekt jag är och visst det är lite ledsamt men samtidigt så jävla skönt. För jag hatar folk som inte är medvetna. Jag vet att jag är dålig ibland. 
 
Deppigaste dagen någonsin för oss singlar var de ja. SCREW THEM. Ikväll ska jag fira min alla hjärtans dag med min framtid. Och vet ni? Med Joline kan jag svära, vara sur, ligga-på-golvet-strejka och äta alldeles för mycket kolhydrater, hon älskar mig iallafall. (Kanske just därför hon är konstigare än vad jag är!!) Det spelar ingen roll hur många killar som pussar på ens nästipp och frågar om ens nummer för jag bryr mig inte. Jag trivs! 

Kommentarer
Postat av: Dummare

Åh snuttiputtiguttiluttipluttiga du! Vet du en sak? Att vara normal är för tråkigt, att vara seriös och duktig hela tiden är alldeles för tråkigt det med och att vara okomplicerad skulle ju göra hela livet tråkigt! Så därför följer vi inte strömmen utan går vår egna väg. Jag tror att vi passar så bra ihop för att vi just är dumma i huvudet, komplicerade, oduktiga, onyttiga och tröga men har två stora hjärtan av guld. Och jag vet att jag inte skulle vilja leva på nåt annat sätt, för vi har roligast i världen och det är det som räknas! <3

Svar: du är den bästa människan jag någonsin träffat <3
ewelina anzelius

2013-02-14 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback