16e februari 2013

2013-02-16 | 08:44:37
Godmorgon hjärtisar. Sovit gott? Jag drömde om candy cruch - helt stört hur inne man blir i det där spelet alltså. (Upptäckte precis att jag fått ett liv och börjar spela). Så. Nu har jag precis svalt min frukost som bestod av en knäckemacka med ost och gurka. Gottteligott. Idag är det jobb, men istället för som vanligt då jag brukar jobba 10-15 så jobbar jag idag 10-17. Det kommer nog gå bra! 
 
Vad som händer ikväll beror på hur jag känner mig. Antingen blir det hemmakväll eller så drar jag mig mot krogen. Det kliar ju så extremt i mina fötter när jag tänker på det, Men först måste ju febern och allt sånt försvinna. Vi får se vad som händer då babys. Ha det fett så hörs vi sen! 
 
Var det någon mer som kollade på Skavlan igår? Missade ni det så var Jackson 5 (4) där och pratade om michael och man hade gråten i halsen under hela programet kan jag lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback