18e februari 2013

2013-02-18 | 22:20:00
Klockan har nyligen passerat tio och jag somnar när som helst. Ska byta lakan, borsta tänderna och sen en intensiv dejt med kudden. Har under kvällen suttit och pratat lite med fina människor, gått en promenad, gosat med min valp samt kollat upp lite aktiviteter på Teneriffa. Finns massa roligt att göra, delfinsafari, surflektioner, valsafari, zoo, dagsutflykter i naturreservat, snorkling och allt möjligt. Helt stört att vi är där om 55 dagar. Joline den råttan åker ju till spanien imorgon bitti för att vara iväg i fem dagar - FEM DAGAR!!??? Hur ska jag klara mig utan henne i fem dagar?! Tror vi inte ens varit utan varandra i en dag sedan vi lärde känna varandra..  
 
Aja. nu ska jag borsta tänderna. Imorgon är det tisdag, det betyder promenadbandet 45 minuter, till stallet för att rida Aragorn, samt ska jag hjälpa till och rida en C-ponny innan det blir hem för att förbereda för en myskväll med mina tjejer. På schemat står ut och äta, ansiktsmask samt bastu. Hur nice? 

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - UNBEATEN.SE ♥

Hej! Tänkte ta och tipsa om vår pågående bloggtävling där priset är en supersnygg huvtröja från Kingsland i valfri färg och storlek. (värde ca 850:-) Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://unbeaten.se/2013/february/vinn-en-huvtroja-fran-kingsland-i-valfri-farg-och-storlek.html#comment

Kram! /Tova & Lina ~ Unbeaten.se

2013-02-19 @ 09:50:45
URL: http://www.unbeaten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback