20e februari 2013

2013-02-20 | 15:49:00
Ja. ni kanske märkt att bloggen varit sämst i världen under några dagar nu. Men ibland är livet krångligt, irriternade och jävligt jobbigt. Då prioriterar jag inte bloggen så högt. Och med bästis ur landet är det inte lättare, men efter lite peppsnack med otroligt fina människor så är jag påväg upp igen. Nu ska jag mot arbetsintervju, jag ska visa min allra bästa sida, visa hur mycket jag vill ha det här jobbet och ge gärnet. 
 
Direkt efter arbetsintervju blir det till lägenheten, städa lite och fixa inför partykväll. Jag och två av de knäppaste tjejerna på jorden drar ut idag tillsammans. Jag är otrotligt taggad, spriten och partybyxorna är nerpackade. Ska försöka fota lite också, har varit dålig på det på sista tiden. 
 
Nej, nu ska jag kissa sen dra- PUSS. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej världens mest inspirerande tjej!
Jag tycker du är så himla cool, din stil, personlighet (de man får se genom bloggen) ja allt!
Jag har följt dig ända sedan sommaren innan du skulle åka till USA. Åh vad jag sitter fastklistrad vid din blogg om dagarna. Jag blir glad av att läsa den. Kan gå in 12 gånger på en dag, bara för att jag gillar det du skriv. Allt är så himla inspirerande.
Kan gå runt i bland och tänka ”Ja men de där skrev Ewelina i sin blogg en gång”. Det du skriver sätter sig liksom fast i en.
Keep on going girl!! :)

Svar: men jag dör - du är ju gulligast i världen!!!! TACK IDA! Åh, så himla super glad jag blev nu :) PUSS på dig och trehundrafemtio hjärtan!!
ewelina anzelius

2013-02-21 @ 10:16:54
URL: http://idajennysofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback