4e februai 2013

2013-02-04 | 14:15:00

Vet ni vad som är beviset på att man har världens finaste vänner? Man kan vara ute och dansa till klockan halv sju på morgonen utan en endaste droppe alkohol i sig. Hur man kan känna sig helt full av kärlek och lycka istället för alkohol. Hur man kan säga och göra precis vad man vill, bara för att man vet att de älskar dig, precis som du är. Man kan komma hem men ändå inte sova för att man är så fylld med glädje och kärlek. Så var min kväll i fredags och när jag frågade grabbarna om de skulle med till hem till Åby så kollade det konstigt på mig och sa: va, vadå? kör du? Jag är lycklig när jag är med mina vänner, jag är lyckligast i världen. Och de tycker om mig, även fast jag är som jag är ibland.

Bilderna är från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback