10e januari 2013

2013-01-10 | 19:44:42

Jag har haft den där ponnyn hos mig i snart sex år. Jag har älskat honom och hatat honom. Vi har busat i skogen och varit på stora tävlingar. Vi har upplevt det mesta. Men idag var första gången han var ofräsch. Hoppade upp, kände ingen glädje eller samarbete hos honom.

Så jag hoppade av för att kunna se hur han rörde sig. Stackarn satte inte ner något bakben ordentligt. Min dumma, älskade ponny som gör allt för mig - till och med hoppar hindren när han inte ens kan gå..

Lämnade träningrn, gick upp till stallet, Smörjde in honom i gel, satte på honom ett varmt täcke, gav honom morötter och pussade på honom i över en timme sen. Hoppar verkligen att det går över tills imorgon!! Min älskade ponny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback