16e januari 2013

2013-01-16 | 22:09:00
Kom precis ut från en varm dusch, gjorde kvällen lite bättre. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på lite SATC avsnitt innan ögonen ger vika. Imorgon är det torsdag - IGEN??! Lång dag i skolan och full rulle.
 
Mamma tar ponnyn imorgon och vet ni vad jag ska göra då? TRÄNA TRÄNA. Det blir gym 15-17.30 och sen pass 17.30-18.30. Ska köra som aldrig förut. Jag har missat två träningspass den här veckan som nu ska tas igen.
 
Jag älskar att träna, inte bara för att man blir snyggare, starkare och tröttare utan också för att man släpper allt för några timmar. Man fokuserar endast på sin träning. Man hatar, svettas, svär, räknar minuterna, köttar och lider. Man lämnar sina privata problem utanför gymmet och tar tag i dom när man lämnar stället igen. Under timmarna finns bara du, maskinerna, din kropp och musiken.
 
Nu ska jag sova, hoppas morgondagen blir bättre än idag! Puss snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback