17e januari 2013

2013-01-17 | 17:50:34

Dagens träning:
Det gick helt okej, upptäckte att jag glömt hörlurar vilket sänker uthålligheten med 40%. Men idag körde jag iallafall 20 min crosstrainer, 20 min intervaller på löpband (mest pw- tempo), lekte lite med 6kg hantlar, (Hantlar är något jag är extremt dålig på att använda, skärpning), körde lite magövningar på mattan - bl.a. Cykla mot golvet, körde lite benpress och andra benmaskiner som jag inte vet namnet på, sen stretchade jag innan jag var nöjd. På lördag blir nästa träningspass!

Irritationsmoment på gymmet:
1. Tjejer som skrattar FÖR högt - så jävla kul är det väl inte att träna?
2. Tjejer som efter ett tag, när killarna är i närheten, slänger av sig tröjan och kör endast i sportbh.
3. Äldre damer som inte verkar förstå varför man tar med sig en handduk till duschen utan gärna visar upp sina stoltheter. - sånt är äckligt och jag blir fan nervös!


Fick förövrigt frågan vilka skor jag har vid inomhusträning. Dessa är skönheterna. Från skoboden/skokanonen (?) utanför Ullared - 995 kr blev dom mina för. Är super nöjd med både priset och skorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Btw, vad lyssnar du på när du tränar? Man kanske kan få lite tips? Kanske en spellista tillochmed? :D tack för en bra blogg!

Svar: Kommer ikväll! ÅH va glad du gör mig! Tack själv:)
ewelina anzelius

2013-01-18 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback