19e januari 2013

2013-01-19 | 15:28:00
Efter mycket om och men sitter jag nu framför datorn och slappar lite. Internet ville inte fungera först, men pappa aka mulle meck fixade det tillslut. Har suttit och försökt fixa ihop mitt och jolines matlagningsprogram men insåg att kameramannen (kvinnan) måste öva sig lite först, lära sig att hålla kameran still, inte skratta fult i sändning samt att inte hålla för mikrofonen under inspelning.
 
Men oj, jag är super sugen på att filma massa nu och göra filmer. Det ska jag försöka göra mer framöver!  Måste förövrigt tömma min dator, den har börjat sega ihop sig så mycket så jag funderar på att rensa den helt och börja om från början. Men det får jag göra en annan dag, det orkar jag inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback