24e januari 2013

2013-01-24 | 20:43:29
Hej godingar! Just nu sitter jag och kollar på bodygard med ett glas mjölk och lite choklad. MUMS. Det var jag värd. Idag har faktiskt varit en bra dag. Mycket skratt i skolan, god sallad till lunch, drömma sig bort på volontärresor med tjejerna, pussa massa på ponnyn och rida ett kanon pass! Jag klagar inte!
 
Och det bästa är att morgondagen kommer bli ännu bättre, med förmiddagen hos delfinerna (och våtdräkterna..), eftermiddagen på kolmården, och kvällen med mina girls på dansgolvet. Jag är så otroligt taggad. Som pricken över i:t så är det ju lönefredag också, FULLT på krogen? Vi får hoppas!
 
Nu - träna lite mage och sen packa lite inför imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback