27e januari 2013

2013-01-27 | 22:04:19
Godnatt snyggingar. Hoppas eran söndag har varit bättre än min. Jag har pussats med ponnyn, tittat på ponnyakuten, ätit tacos, ätit massa ägg och kiwi och till och med några godisbitar. Men trotts det var det en dålig dag idag. Imorgon blir det en mycket bättre dag, suttit och ändrat planerna lite för imorgon. Blir två svängar till gymmet, en idrottslektion, jobb och sova hos joline. Bra start på veckan? Perfekt enligt mig. 
 
Bikinisäsong om 72 dagar (!!!) ju, måste ju snabba på med träningen. Kosten är jag super bra med just nu, bara träningen som måste ökas på från 3 dagar i veckan till 5. HEJA! 
 
Nu - lite magträning sen dejta kudden framför SATC. Hörs imorgon! Pigga och glada! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback