30e januari 2013

2013-01-30 | 09:21:00
Godmorgon! Jag har varit vaken några timmar och gjort lite morgonträning. Ställde klockan på sju, eftersom att det var då mamma och pappa lämnade huset för jobb. Det händer nämligen en hemsk sak igår som lett till att jag gärna inte är själv hemma längre, speciellt inte i sovande form. Så då var det bara att gå upp.  
 
Idag då? Min "Vilodag" egentligen, men så mycket vila blir det nog inte. Har tränat hemma nu i 1h, blir en pw med hundarna senare idag och efter skolan blir det stallet och rida. Men jag ser det som en vilodag eftersom att det inte är något gym inblandat. Finns ett roligt pass idag vid sju, men måste plugga så får skippa det idag. 
 
Nej, nu ska jag byta om och fixa mig. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback