31e januari 2013

2013-01-31 | 11:12:00
Plus och minus 
 
+ Imorgon blir det TEXAS och utgång med mina favoriter
+ På söndag är det ullared med joline, emelie och åsa
+ Från och med nästa vecka kommer jag bara spendera 1dag/veckan i skolan
+ Jag älskar min utbildning
+ FAMILJEN TILL BRÅVALLA FESTIVALEN!
+ Jag har VÄRLDENS bästa planer inför sommaren
+ Jag har blivit kallad till arbetsintervju på ett väldigt roligt ställe
+ Jag har ett jobb
+ Om 73 dagar åker jag och joline utomlands!! 
+ Jag har precis beställt hem lite fina smycken 
+ Jag har morötter och dipp hemma
+ Studiestödet kom idag
 
- Jag har världens äckligaste huvudvärk
- Jag har världens äckligaste mensvärk
- Jag måste till stallet snart
- Jag har inga roliga tvkanaler att titta på
- Vill ha 43453 kg godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback